η Αλήθεια γυμνή, για το ρόλο του χρηματιστηρίου, και τη σχέση των εισηγμένων, με τους μικροεπενδυτές.
Το ποσοστό συμμετοχής της MOTOR OIL HOLDINGS S.A., ήτοι 61,54%,αναλύεται σε α) PETROSHARES LIMITED, ήτοι 10,54%,
και β) PETROVENTURE HOLDINGS LTD, ήτοι 51%, επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της εταιρίας ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ)
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε.,
Μεγάλες εντολές πώλησης στη Motor Oil
-Καταιγιστικές εντολές πώλησης είχαν βγει χθές στη Motor Oil. Μέσα σε 10 λεπτά έχουν αλλάξει χέρια, χωρίς πακέτα, 1,324 εκατ. τεμάχια, με τη μετοχή να υποχωρεί πάνω από 8%, στα 7,15 ευρώ.
-ο λόγος ποιός άλλος να ΄βρεί φρέσκο χρήμα ο Βαρδής Βαρδινογιάννης για να αγοράσει το ποσοστό που πούλησε το Δημόσιο στην Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων!
-έτσι ο Βαρδής σκέφτηκε:από που θα ΄βρεί γρήγορα ζεστό χρήμα και άτοκο!
φυσικά απ' το ταμπλό αρμέγοντας τη Γελάδα :-))
ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ)
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε
έτος Ίδρυσης 1972
Πρόεδρος&Διευθ.Σύμβουλος:Βαρδινογιάννης Βαρδής
Αντιπρόεδρος:Βαρδινογιάννης Ιωάννης
Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Μετόχων:Δημάκης Ιωάννης
Εικόνα Μετοχής
Κλείσιμο ημέρας7,20 ευρώ Υψηλό ημέρας 7,91 ευρώ Χαμηλό Ημέρας 6,78 ευρώ
Υψηλό Έτους 17,10 ευρώ Χαμηλό έτους 6,50 Ευρώ
Αποδόσεις
1 Εβδομάδα 8.86 %
1 Μήνα ......-2,57 %
3 Μήνες......1,98 %
6 Μήνες....-12,20 %
1 Χρόνο.....-51,35 %
2 Χρόνια...-65,05 %
3 Χρόμια...-71,20 %
5 Χρόνια ..-10,67 %
ειδήσης για την Εταιρία:
Πωλήθηκαν οι εταιρείες καυσίμων της Ολυμπιακής Αεροπορίας
Τρίτη, 14 Απριλίου 2009
Μετά την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών και της Ολυμπιακής Αεροπορίας, η Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων ενέκρινε σήμερα την
πώληση των μετοχών, που διατηρούσε η Ο.Α., σε δυο εταιρείες καυσίμων.
Ο λόγος γίνεται για την Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων (Olympic Fuel Company), στην οποία η Ο.Α. διέθετε ποσοστό 66% και την εταιρεία του αγωγού
(έχει μήκος 53 χιλιόμετρα) μεταφοράς αεροπορικού καυσίμου από τα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ στο αεροδρόμιο, στην οποία η Ο.Α. διέθετε ποσοστό 17%.
Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων
Η Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων (ΟΕΚ), η οποία ιδρύθηκε το 1998, έχει αναλάβει μέχρι το 2021 -και μετά από διεθνή διαγωνισμό που προκήρυξε ο
ΔΑΑ- την αποκλειστική λειτουργία του συστήματος αποθήκευσης και διανομής αεροπορικού καυσίμου στο «Ελ. Βενιζέλος», το οποίο σχεδίασε και
κατασκεύασε, με αυτοχρηματοδότηση, η ίδια η εταιρεία.
Πέρα από την Ο.Α., στην ΟΕΚ μετέχει η Motor Oil με 14%, η Avin με 14%, η Sky Tanking Belgium με 5% και η Hansa Consult με 1%.
Η εταιρεία, από την έναρξη του νέου αεροδρομίου το 2001, έχει συνεισφέρει στη μητρική ΟΑ - Υ μερίσματα που ξεπερνούν τα 3,5 εκατ. ευρώ,
επιστρέφοντας ουσιαστικά, στην εννεαετή λειτουργία της, το καταβληθέν από αυτή μετοχικό κεφάλαιο για τη δημιουργία της.
Χαρακτηριστικά οικονομικά μεγέθη της ΟΕΚ, αποτελούν τα διανεμηθέντα μερίσματα στους μετόχους της, τα οποία ανέρχονται σε 1,17 εκατ. ευρώ για
το 2007 και 1,13 εκατ. ευρώ για το 2006. Τα τελευταία τρία χρόνια, η εταιρεία, η οποία διαθέτει τέσσερις κύριες δεξαμενές στο ΔΑΑ, είχε επιδοθεί σε
σημαντική μείωση του τέλους διέλευσης καυσίμου σε όλες τις αεροπορικές εταιρίες που εξυπηρετεί στα Σπάτα.
Αυτό είχε ως συνέπεια τη σημαντική εξοικονόμηση δαπανών και για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, ενώ παράλληλα είχε επιφέρει ευεργετικά αποτελέσματα
στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του «Ελ. Βενιζέλος».
Το ποσοστό 66%, που διατηρούσε η Ο.Α., πουλήθηκε στους υπάρχοντες μετόχους έναντι 6,78 εκατ. ευρώ.
Εταιρεία σύνδεσης με τα διυλιστήρια
Η Ο.Α., συμμετείχε, με μειοψηφική συμμετοχή (17%), στην εταιρεία του αγωγού (έχει μήκος 53 χιλιόμετρα) μεταφοράς αεροπορικού καυσίμου από τα
διυλιστήρια των ΕΛΠΕ στο αεροδρόμιο (τα ΕΛΠΕ διαθέτουν το 50% της εταιρείας).
Η Ο.Α. διέθετε, όπως και ο ΔΑΑ, ποσοστό 17%. Το ποσοστό της Ο.Α. πωλήθηκε στο ΔΑΑ έναντι 2,2 εκατ. ευρώ.
Πάντως, πέρα από τις δυο εταιρείες, η Ο.Α. διαθέτει πλειοψηφικό ποσοστό (66%) στην Ολυμπιακή Ανεφοδιαστική Εταιρεία Αεροπορικού Καυσίμου
(Olympic Into Plane Company, το υπόλοιπο 35% ανήκει στην Air Total) και το 100% της Galileo Hellas.
Για τις δυο τελευταίες εταιρείες, δεν υπήρξε ανακοίνωση από τη Διυπουργική.
Motor Oil: Στο 92,06% η συνολική συμμετοχή στην Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων
Τετάρτη, 15 Απριλίου 2009
Στο 92,06% θα ανέλθει η άμεση και έμμεση (μέσω της θυγατρικής AVIN Oil) συμμετοχή της Motor Oil στο μετοχικό κεφάλαιο της Ολυμπιακής Εταιρείας
Καυσίμων (ΟΕΚ) μετά την αγορά του 64,06% έναντι 6.581.404 ευρώ σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από την αρχική συμφωνία μετόχων της 15ης
Σεπτεμβρίου 1998.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Διϋπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων ενέκρινε την πώληση του ποσοστού που κατέχει η Ολυμπιακή
Αεροπορία Υπηρεσίες Α.Ε. στo μετοχικό κεφάλαιο της ΟΕΚ.
Έκθεση της Ellastat για τον Κλάδο των Πετρελαιοειδών
Υποχώρηση της κατανάλωσης το 2008 και αυξημένη αβεβαιότητα για το 2009 διαπιστώνει για τον κλάδο εμπορίας καυσίμων η Hellastat σε μελέτη που
πραγματοποίησε.
Όπως αναφέρεται στην έρευνα, τα τελευταία χρόνια, παράγοντες όπως η ανάπτυξη της οικονομίας και του μεταφορικού έργου, σε συνδυασμό με την
υψηλή εξάρτηση της χώρας από το τα πετρελαιοειδή, οδηγούν σε συνεχή διεύρυνση της κατανάλωσης (ενδεικτικά 1995-2007 (ΜΕΡΜ 07/95: 1,4%).
Ωστόσο, όπως επισημαίνει η κα. Αναστασία Δελδήμου, Οικονομική Αναλύτρια της Hellastat Α.Ε., οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης δεν αφήνουν
ανεπηρέαστη και την «κινητήριο δύναμη» της αγοράς, καθώς εκτιμάται ότι οι συνολικές πωλήσεις βενζίνης και diesel υπέστησαν μείωση άνω του 1%
κατά το 2008, σε μια χρονιά βέβαια που χαρακτηρίστηκε και από θερμό σχετικά χειμώνα.
Η δομή της αγοράς
Η εγχώρια αγορά πετρελαιοειδών λειτουργεί σε τρία επίπεδα: τη διύλιση, τη χονδρική εμπορία και τη λιανική πώληση. Στην εγχώρια αγορά
δραστηριοποιούνται 2 εταιρείες διύλισης, η κατά 35,5% κρατικών συμφερόντων Ελληνικά Πετρέλαια, και η ιδιωτικών συμφερόντων Motor Oil.
Επίσης, στην εγχώρια αγορά καυσίμων δραστηριοποιούνται:
-19 εταιρείες εμπορίας με εγκαταστάσεις αποθήκευσης και διακίνησης σε όλη την Ελλάδα (Άδεια Α)
-22 εταιρείες με δυνατότητα ανεφοδιασμού πλοίων σε λιμάνια και με σταθμούς ανεφοδιασμού αεροσκαφών σε περίπου 25 αεροδρόμια (με άδεια Β1 και
Β2 που αφορούν στα ναυτιλιακά και τα αεροπορικά καύσιμα, ενώ οι 13 από αυτές διαθέτουν και Άδεια Α).
-16 εταιρείες εμπορίας Υγραερίου με εγκαταστάσεις και εμφιαλωτήρια υγραερίων (δηλαδή με Άδεια Γ, ενώ οι 4 από αυτές διαθέτουν και Άδεια τύπου Α).
-14 εταιρείες εμπορίας Ασφάλτου (διαθέτουν Άδεια Δ, εκ των οποίων οι 5 έχουν και Άδεια Α).
-1 εταιρεία που δραστηριοποιείται στη μεταφορά Jet fuels από τα Διυλιστήρια στον Αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος (διαθέτει Άδεια Μεταφοράς με Αγωγό)
-περίπου 7.500 πρατήρια, τα οποία φέρουν το σήμα κάποιας συγκεκριμένης εταιρείας εμπορίας, και -περίπου 600 ανεξάρτητα πρατήρια.
-περίπου 2.500 πωλητές πετρελαίου θέρμανσης, η οποίοι δραστηριοποιούνται κυρίως την περίοδο Οκτωβρίου-Απριλίου.
Το πετρέλαιο εσωτερικής καύσης και θέρμανσης αποτελούν τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα, και ακολουθούν οι βενζίνες κίνησης, ενώ
ο μεγαλύτερος καταναλωτής είναι ο τομέας των μεταφορών.
Χαρακτηριστικό της ελληνικής αγοράς είναι ο μεγάλος αριθμός των πρατηρίων συγκριτικά με τους κατοίκους και τον αριθμό των οχημάτων, αποτέλεσμα
κυρίως των γεωγραφικών συνθηκών (μεγάλος αριθμός νησιών). Τα τελευταία χρόνια πάντως ο αριθμός των πρατηρίων μειώνεται.
Προβλήματα της αγοράς
Σύμφωνα με εκπρόσωπους των επιχειρήσεων του κλάδου με τους οποίους συνεργάστηκε η Hellastat για την εκπόνηση της μελέτης, ο κλάδος
αντιμετωπίζει ορισμένα προβλήματα τα οποία συνοπτικά αφορούν στα εξής:
-Τα φαινόμενα της νοθείας και τη λαθρεμπορίας είναι έντονα και εντεινόμενα στην εγχώρια αγορά. Οι παράνομες δραστηριότητες αφορούν στη:
(i) φοροδιαφυγή, η οποία προκύπτει από την πώληση πετρελαίου θέρμανσης, ναυτιλίας ή αγροτικής χρήσης ως κίνησης, ζημιώνοντας το Ελληνικό
Δημόσιο κατά €400 εκ. ετησίως, (ii) διακίνηση (μετά τον αποχρωματισμό του) αφορολόγητου πετρελαίου ναυτιλίας στην εγχώρια αγορά και (iii) διάθεση
- διακίνηση πετρελαϊκών ποσοτήτων που προορίζονται για εξαγωγή.
-Η πρακτική αδυναμία εισαγωγής καυσίμων ώστε να υπάρχει εναλλακτική τροφοδότηση της αγοράς πέρα από τα 2 διυλιστήρια, σε βάρος του
ανταγωνισμού και συνεπώς των τιμών.
-Το καθεστώς αδειοδότησης νέων αποθηκευτικών εγκαταστάσεων και βυτιοφόρων ιδιωτικής χρήσης.
-Το γεγονός ότι τα διυλιστήρια τιμολογούν τα προϊόντα κατά την ημερομηνία παράδοσης και όχι κατά την παραγγελία, με συνέπεια χονδρέμποροι και
λιανέμποροι να τιμολογούν με αυθαίρετο τρόπο στην προσπάθεια τους να μην υποστούν ζημία.
-Άλλες ρυθμιστικές αδυναμίες, όπως οι διαδικασίες εκτελωνισμού και το ωράριο λειτουργίας.
Πρακτικά, το σύμπλεγμα των αδυναμιών που χαρακτηρίζουν τον κλάδο σε όλη την αξιακή αλυσίδα, ορθώνουν σύμφωνα με την Hellastat ουσιαστικά
εμπόδια εισόδου, τα οποία σε συνδυασμό με την έλλειψη υποκατάστατων και την ανύπαρκτη διαπραγματευτική δύναμη των πελατών διαμορφώνουν
εικόνα σοβαρού ελλείμματος ανταγωνισμού.
Προοπτικές
Όσον αφορά στις προοπτικές του κλάδου, στη μελέτη της Hellastat αναφέρονται τα εξής:
-Η μείωση των πωλήσεων το 2008 εκτιμάται ότι είναι πρόσκαιρη, ως συνέπεια της οικονομικής κρίσης και συγκυριακή λόγω του θερμού χειμώνα.
-Η χαμηλή διείσδυση και οι αργοί ρυθμοί εισαγωγής νέας τεχνολογίας στις μεταφορές (υβριδικά και ηλεκτροκίνητα οχήματα) διατηρούν την εξάρτηση
από τα ορυκτά καύσιμα μεσοπρόθεσμα.
-Η διείσδυση του φυσικού αερίου και των ΑΠΕ στη βιομηχανία και την οικιακή κατανάλωση συντελείται με ταχείς ρυθμούς απειλώντας μέσο-
μακροπρόθεσμα τα ορυκτά καύσιμα, ωστόσο αντιστοιχούν στο 1/3 της συνολικής κατανάλωσης πετρελαιοειδών έναντι άνω του 55% που κατέχουν οι
μεταφορές.
-Σημαντικές ευκαιρίες διαγράφονται στην αξιοποίηση των βιοκαυσίμων 2ης γενιάς, στην ανταγωνιστική ανάπτυξη του δικτύου πρατηρίων, στον έλεγχο
ποιότητας αλλά και τη δραστηριοποίηση σε αγορές της Αν. Ευρώπης και των Βαλκανίων.
Τα αποτελέσματα των εισηγμένων για το 2008
Όσον αφορά στα μητρικά αποτελέσματα των 5 εισηγμένων εταιρειών του κλάδου για τη χρήση 2008, αναφέρονται τα εξής:
-Τα ΕΛ.ΠΕ. εμφάνισαν πωλήσεις ύψους €9,3 δισ., αυξημένες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2007 κατά 18%. Ωστόσο, τα αποτελέσματα προ
φόρων της επιχείρησης ήταν ζημιογόνα €-142,08 εκατ. το 12μηνο του 2008, καταγράφοντας σημαντική υποχώρηση (-136,6%) συγκριτικά με την
αντίστοιχη περίοδο του 2007, λόγω αποτίμησης των αποθεμάτων της σε χαμηλότερες τιμές. Σύμφωνα με εκπροσώπους της εταιρείας υπογραμμίζεται ότι
αν εξαιρεθούν οι επιπτώσεις της αποτίμησης των αποθεμάτων, η λειτουργική κερδοφορία του ομίλου ενισχύεται σημαντικά, λόγω της ανόδου των
περιθωρίων διύλισης, των βελτιωμένων αποδόσεων και των ισχυρών επιδόσεων των άλλων κλάδων.
-Η εταιρεία MOTOR OIL αύξησε τις πωλήσεις της στα €5,1 δισ. καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 36% έναντι του 2007. Ωστόσο, τα ΚΠΦ της
εταιρείας μειώθηκαν στα €99,36 εκατ. από €208,41 εκατ. το 2007, ενώ και τα κέρδη μετά από φόρους υποχώρησαν σε €75,77 εκατ. έναντι €154,64 εκατ.
το ίδιο χρονικό διάστημα.
-Σημαντική ενίσχυση δραστηριότητας και αποτελεσμάτων κατέγραψε το 2008 η ΕΛΙΝΟΙΛ, με τον κύκλο εργασιών της να ανέρχεται σε €743,92 εκατ.
έναντι €606,94 εκατ. το 2007 (+22,6%). Σημαντικά ενισχυμένα εμφανίζονται τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας, τα οποία διαμορφώθηκαν στα €1,74 εκατ.
το 2008 έναντι €115 χιλ. το 2007. Στη διαμόρφωση του αποτελέσματος αυτού συνέβαλε η περαιτέρω αξιοποίηση των σημαντικών επενδύσεων σε
υποδομές που πραγματοποιήθηκαν κατά την τελευταία τριετία, καθώς και η βελτιωμένη διαχείριση του λειτουργικού κόστους και η συγκράτηση των
δαπανών.
-Ο κύκλος εργασιών της REVOIL παρουσιάζοντας αύξηση 28,4% διαμορφώθηκε στα €571,99 εκατ. το 2008 έναντι €445,33 εκατ. το 2007. Τα κέρδη προ
φόρων της εταιρείας έκλεισαν στα €2,12 εκατ. το 2008 έναντι 2,7 το 2007, και τα μετά φόρων στα €1,45 εκατ. έναντι €1,87 εκατ. αντίστοιχα.
-Τέλος, η εταιρεία CYCLON – σύμφωνα με τα μητρικά αποτελέσματα - διαμόρφωσε Κύκλο Εργασιών ύψους €399,25 εκατ. το 2008 από €280,51 εκατ.
το προηγούμενο δωδεκάμηνο, καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 42,3%. Τα ΚΠΦ της εταιρείας ανήλθαν σε €3,68 εκατ., καταγράφοντας ενίσχυση ίση
με 18,4% έναντι του προηγούμενου έτους. Αφενός η αύξηση του όγκου πωλήσεων σε όλες τις κύριες αγορές που δραστηριοποιείται η εταιρεία (εσωτερική
αγορά, εξαγωγές, ναυτιλία κ.ά.), αφετέρου η συγκράτηση των εξόδων διάθεσης και διοίκησης συντέλεσαν στη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της
εταιρείας για το δωδεκάμηνο του 2008.
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου
Στη μελέτη της Hellastat αναλύονται χωριστά οι επιχειρήσεις Χονδρικού Εμπορίου, οι Μεταπωλητές και τα Πρατήρια με βάση τα οικονομικά στοιχεία της
περιόδου 2007-2005. Τα βασικά συμπεράσματα της ανάλυσης είναι τα εξής:
-Το περιθώριο καθαρού κέρδους είναι οριακό και μειούμενο στο Χονδρικό Εμπόριο (0,2%), ενώ οι άλλες δύο κατηγορίες εμφανίζουν ελαφρά βελτίωση,
στο 1% έναντι 0,8% την προηγούμενη χρονιά.
-Ο βραχυπρόθεσμος τραπεζικός δανεισμός τηρείται σε χαμηλά επίπεδα σε σύγκριση με τον τζίρο των επιχειρήσεων.
-Η ανακύκλωση των αποθεμάτων είναι ταχύτατη (5 ημέρες στο χονδρικό εμπόριο, 11 στις άλλες δύο κατηγορίες), ενώ η σύγκλιση των ημερών πίστωσης
προς τους πελάτες και των ημερών πίστωσης από τους προμηθευτές διαμορφώνουν βραχύ εμπορικό κύκλο και στους 3 κλάδους.
another version by "summertime" :-))
Καλημέρα Αποστόλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα εξηγούντςι όλα..η σιλικόνη φταίει
πήρες το νέο περίπατο?
Καλημέρα Πέτρο
ΑπάντησηΔιαγραφήμε λογοκρίνουν την εικόνα με τη γελάδα και δε με περνάνε το σημερινό θέμα στην κεντρική στήλη του google για αυτό έβαλα την εικόνα με την αντλία μπα΄ς και περάσει αλλά ο κερατάς ο moderator επιμένει :-((
καλημέρα, έχεις δίκιο Αποστόλη, δε δείχνει το σημερινό Θέμα. Δεν πειράζει. Ωραία η αγελάδα, αλλά ωραιότερη η καρδάρα με το γάλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το άρθρο δε χρειάζεται σχόλιο. Άκρως ενδιαφέρον...
o ψήφος μου για την γυναικάρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα σας!
Μπήτρο θα πάρετε;
ΣΙΔΜΑ;
χα χα χα !!!
ρε μάγκες ΕΓΩ γιατί γλέπω?
ΑπάντησηΔιαγραφήden προλάβαμε
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι η ΜΙΓα μου πήρε μερικά ευρώπουλα-για να δούμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήνα και η ΣΕΝΤΡ
ΑπάντησηΔιαγραφήλες να σκαρωσουν τιποτα στο δυωρο της παυσης?
ΑπάντησηΔιαγραφήείχα πάει στη τράπεζα τώρα γύρισα.
ΑπάντησηΔιαγραφήο Βωβός όλο και σκαρφαλώνει!
βωβος παει πάνω====ποιοι χαιρονται οι τράπεζές του?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ο σώτος χαίρεται, άμα δεν τις πούλησε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΗΡΕς το δεμα?
ΑπάντησηΔιαγραφήOXI ΤΏΡΑ ΘΑ 'ΔΏ
ΑπάντησηΔιαγραφήετοιμάζομαι για επαρχία σε μια ώρα φευγω.
και δε το ειδα
σορρυ.
Αποστόλη είμαι εκτός τραπεζών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΙΔΜΑ θέλετε;
σας τη δίνω με 4€...
οι φίλοι 1+1 δώρο!
εγώ από βδομάδα τώρα για μετοχές.
ΑπάντησηΔιαγραφήσε μισή ώρα αναχωρώ :-)))
-κι απ΄τη μάντρα του εικοσάρη δε ξεφεύγω ούτε για αστείο
;-))
Πέτρο, δε βγαίνουν όλες η φώτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήμέχρι στιγμής 2 στις τέσσερις έκανα αντιγραφή οι άλλες δυο τις έσωσα σαν σελίδα!
όταν επιστρέψω θα κοιτάξω με την ησυχία μου να δω τι μπορώ να κάνω.
Καλή υπόλοιπη μέρα. Τι γίνεται? Ανεβαίνουν κ οι μικρές? άρα πάμε για σταθεροποίηση του ΓΔ για 1970? Οι εκτιμήσεις σας?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόστολε σούπερ το... άρθρο σου
Ρε συ Σώτο γαιτί δεν αγοράζεις... ΕΝΚΛΩ? τσάμπα είναι 0.07. Αλλά φαντάζομαι περιμένεις να πάει 0,007?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι ρε γ....ο. Τώρα που μπήκα βγήκατε όλοι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωπω κάτι μπλούζ σήμερα. Ντέρτια μυρίζομαι.
@petsas!
ΑπάντησηΔιαγραφήwhere are you?
τα ΕΝΛΚΩ τα έπαιξα πέρσι το καλοκαίρι απ το 0,10€ στο 0,18€...
ΑπάντησηΔιαγραφήτώρα Μπήτρο για το 2€...
πήρα και 1000 ΜΙΓες σήμερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήKοιτάζω ΜΑΡΦΒ. Μπορεί να κάνω κάτι αλλά το σκέφτομαι... Το Νοέμβριο ξεχρεώνω και διώχνω από πάνω μου κάθε υποχρέωση. Μετά θα είμαι όχι με δίκανο αλλά... κανόνι. Αν όμως έχει ανέβει πολύ θα κάτσω στα αυγά μου να... κλωσήσω
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε συ μη βάζεις το κεφάλι σου στο ντουρβά... φιλικά πάντα. 1 φίλος έπαιζε ΛΑΝΕΤ!! εκεί που είχε γλυκαθεί αγοράζει 100.000 !!! Μαντεύεις φαντάζομαι την συνέχεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο φοβερό είναι ότι αυτός μου είπε να παρακολουθώ ΣΩΛΚ
"ΜΙΓ" ΑΥΤΗ ΜΑΛΙΣΤΑ!
Από NY Times
ΑπάντησηΔιαγραφήCredit Suisse Tops Forecasts With $1.7 Billion Profit
Credit Suisse reported an unexpectedly large first-quarter profit Thursday, as its investment banking business bounced back.
The bank, second in size to only UBS among Swiss lenders, returned to profit with net income of 2 billion Swiss francs, or $1.7 billion, from a loss of 2.1 billion francs a year earlier. Analysts polled by Reuters had expected a net profit of about 948 million francs.
"Our prudent approach in the new market environment has served us well in the first quarter and we will continue to manage our business in this manner," Brady W. Dougan, the chief executive, said in a statement.
Shares of Credit Suisse rose 7.7 percent in Zurich afternoon trading. They have gained about 49 percent this year.
Γεια σου Manolis συνονόματε. Μήπως αυτό σημαίνει έναρξη παγκόσμιου παρτυ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μήπως σημαίνει ρίχνω άδεια για να πιάσω γεμάτα. Είδομεν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυννονόματε το πάρτυ θα γίνεται όσο διάστημα δεν το πιστεύουν οι πολλοί. Όσο περισσότεροι θα παίρνουν μέρος θα οδηγούμαστε προς λήξη. Προς το παρόν οι περισσότεροι ενδιαφέρονται γιατί δε διασπά τις 193-1970 μον. και όχι αν δημιουργείται μία βάση γύρω στις 1900 με ήρεμο τρόπο.
ΑπάντησηΔιαγραφή3%έπεσαν οι πωλήσεις σπιτιών στην απέναντι μεριά του ατλαντικού, ενώ περίμεναν μικρότερη πτώση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς οι οικονομικοί γνωρίζετε πολλά επί του θέματος. Θέλω όμως να κάνω 1 πιθανώς αφελή ερώτηση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως δεν θά'πρεπε να δίνουμε τόση σημασία στα των Αμερικάνων όση δίνουμε (μιλάω για ποσοστά όχι πλήρης απαξίωση)?
1 φίλος που ήταν και χρόνια στο Αμέρικα μου έδειχνε την μετοχή της DRYS σε σχέση με τον κολλοσό Microsoft. Σχεδόν με έπεισε ότι καλύτερα είναι να παίζεις εκεί μέσα μερικές... ελληνικές μετοχές! Βέβαια δεν ξέρω αν έχει νόημα η σύγκριση τόσο διαφορετικών μετοχών...
Petsas, συμφωνώ σχετικά με τη σημασία στα των αμερικανών. Αλλά δυστυχώς λαμβάνονται υπόψη και επηρεάζουν (κακώς) αρκετά τις αγορές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνημερωτικά εγώ δεν είμαι οικονομικός, απλά διαβάζω όσο μπορώ, τις ειδήσεις. Τώρα το κατά πόσο τις καταννοώ είναι άλλο πράγμα.
Eκτός από Συννονόματος τα ίδια... γυαλιά φοράμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστός ανέστη Αλβατρε και συντροφία! ελπίζω να τα περάσατε καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧε, χε, θα πρέπει να σας πω ότι με εκόλασε ολίγον η νεαρά αγελαδοκορασίς... ;-)
Γειά σας αγαπητοί φίλοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όσους δεν γνωρίζουν, παραθέτω το link ενός ενδιαφέροντος νεοσύστατου forum, που με πρώτη πρόχειρη ματιά διαπίστωσα ότι δεν έχει τα απαράδεκτα μειονεκτήματα και "βαρίδια" του Capital (στο οποίο εδώ και καιρό έχω σταματήσει ανεπίστρεπτα να ποστάρω.)
http://neoforum.gr
Η εγγραφή στο http://neoforum.gr είναι άμεση και πανεύκολη (δεν παίρνει ούτε μισό λεπτό) και το ποστάρισμα αρχίζει αμέσως.
Με έκπληξή μου είδα οτι στον ένα μήνα της λειτουργίας του το έχουν ανακαλύψει πολλοί νυν και πρώην χρήστες του Capital.
ΥΓ1: Καταθέτω και μία άλλη επίσης καταπληκτική εκτέλεση του Summertime με την Jill Scott και τον George Benson
http://www.youtube.com/watch?v=iCaPno7QChY&fmt=18
Απολαύστε το καταπληκτικό "scat singing" και απο τους δύο, που ξεκινάει στο χρονικό σημείο 1:12
ΥΓ2: http://en.wikipedia.org/wiki/Scat_singing
is anybody here?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Αθήνα σημαιοφόρος της Αγκυρας
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει ο Γιώργος Δελαστίκ
Εξέλιπε κάθε ελπίδα, λοιπόν, ότι ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής έστω και τώρα, λίγο πριν από τη διαγραφόμενη ως βέβαιη ήττα του στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, όποτε και αν γίνουν, θα επεδίωκε να συνδέσει το όνομά του με την εγκατάλειψη επιτέλους της βαθύτατα λανθασμένης από θέση αρχής υπεράσπιση της ένταξης της Τουρκίας στην ΕΕ. «Εχουμε στηρίξει την πλήρη ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ», υπογράμμισε κατά τη διάρκεια της κοινής συνέντευξης Τύπου που έδωσε στη Λευκωσία με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Δημήτρη Χριστόφια, και συνέχισε: «Η αξιολόγηση που κάνουμε είναι ότι αυτήν τη στιγμή τα αποτελέσματα δεν είναι ικανοποιητικά... Δεν πιστεύω ότι αυτό θα έπρεπε τούτη την ώρα, πάντως, να οδηγήσει σε μια αλλαγή στρατηγικής, η οποία θεωρώ ότι πατά σε πολύ γερά θεμέλια... Πιστεύω ότι σε αυτή την πολιτική πρέπει να εμμείνουμε».
Οποιος περίμενε ότι έφτασε η ώρα να πάψει η Αθήνα να παίζει, στο πλαίσιο της ΕΕ, αυτό τον φαιδρό ρόλο του σημαιοφόρου της τουρκικής ένταξης, προκαλώντας τα ειρωνικά χαμόγελα των Ευρωπαίων, που αποδίδουν αυτήν τη γραφική πολιτική στον φόβο της ελληνικής κυβέρνησης απέναντι στην Αγκυρα, διαψεύστηκε και απογοητεύτηκε για ακόμη μία φορά.
Ο Κύπριος Πρόεδρος μάς τα είπε ακόμη πιο τραγικά για τα υποτιθέμενα δεινά που απειλούν Αθήνα και Λευκωσία, αν τολμήσουν να σηκώσουν κεφάλι στην Αγκυρα: «Αν μπλοκάρουμε τώρα τη διαδικασία, η Ελλάδα και η Κύπρος θα απομονωθούν, θα μπουν στη γωνία και θα μας επιτεθούν ακόμη κι εκείνοι που μας στηρίζουν», ισχυρίστηκε, σε πλήρη διάσταση με τα γεγονότα και ιδιαιτέρως με τη στάση που τηρούν ο πρόεδρος της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί και η Γερμανίδα καγκελάριος Ανγκελα Μέρκελ.
Υιοθετώντας στάση απερίφραστα υπέρ της τουρκικής ένταξης στην ΕΕ, Αθήνα και Λευκωσία κατατάσσονται στο στρατόπεδο εναντίον της Γερμανίας και της Γαλλίας, που τώρα πλέον τάσσονται ανοιχτά κατά της ένταξης της Αγκυρας και υπέρ μιας ειδικής σχέσης ΕΕ - Τουρκίας. Αρνούμενες, όμως, να συμμαχήσουν με το Βερολίνο και το Παρίσι στο θέμα αυτό, η Ελλάδα και η Κύπρος είναι βέβαιο πως θα υποστούν οδυνηρές εκπλήξεις στο μέλλον.
Μόνο καγχασμούς προκαλεί π.χ. η ανεπίσημη διαβεβαίωση ανώτατης κυπριακής πηγής ότι η κυβέρνηση Χριστόφια αποκλείεται να επιτρέψει αναβολή της αξιολόγησης εντός του έτους της ενταξιακής πορείας της Τουρκίας - αναβολή που ήδη απεργάζεται η επίσης φιλότουρκη σουηδική προεδρία της ΕΕ, που θα αναλάβει καθήκοντα την 1η Ιουλίου και θα τα ασκήσει κατά το κρίσιμο για το τουρκικό θέμα δεύτερο εξάμηνο του 2009.
Θα συμφωνήσουν, δηλαδή, οι υπόλοιποι 26, μεταξύ αυτών και εκείνοι που αντιτάσσονται στην τουρκική ένταξη, για μια απλή αναβολή, προς διευκόλυνση φυσικά της Τουρκίας, και θα τους μπλοκάρει όλους με το βέτο της η κυπριακή κυβέρνηση, που συγκαταλέγεται μεταξύ των σημαιοφόρων της τουρκικής ένταξης - και μάλιστα χωρίς να φοβάται τότε ότι θα απομονωθεί; Να το δούμε και να μην το πιστέψουμε, αλλά αυτοί είναι φαιδροί ισχυρισμοί «βλαχοδημαρχικού» τύπου εσωτερικής κατανάλωσης, που αποσκοπούν στη συγκάλυψη της θεμελιώδους υποχώρησης στο θέμα της τουρκικής ένταξης.
Προφανώς και δεν ενδιαφέρεται καμία απολύτως χώρα της ΕΕ πέραν της Κύπρου για το αν η Τουρκία επιτρέπει ή όχι την πρόσβαση κυπριακών πλοίων και αεροπλάνων στο έδαφός της. Ως πρόσχημα το χρησιμοποιούν το Βερολίνο και το Παρίσι, για να καλύψουν τη δική τους αντίθεση στην τουρκική ένταξη για πολύ σοβαρότερους λόγους - και ως προσφορά στην Κύπρο και την Ελλάδα για να συμμετάσχουν στο αντιτουρκικό μέτωπο. Αν όμως η Αθήνα και η Λευκωσία αρνούνται να συνεργαστούν στη βάση αυτή, πολύ φυσιολογικά το θέμα αυτό θα εξαλειφθεί από την ευρωπαϊκή ατζέντα - και φυσικά τότε ούτε που θα διανοηθούν Ελλάδα και Κύπρος να μπλοκάρουν τις ενταξιακές διαπραγματεύσεις της Τουρκίας.
Εδώ δεν τόλμησαν να τις μπλοκάρουν για τους θεμελιώδεις λόγους της κατοχής κυπριακού εδάφους από την Τουρκία και τη μη αναγνώριση της Κυπριακής Δημοκρατίας από την Αγκυρα, θα το κάνουν γιατί η Τουρκία δεν θέλει... κυπριακές βίζιτες στη χώρα της;
Ας είμαστε σοβαροί έστω και για μια φορά, αν αυτό δεν θεωρείται πλέον υπερβολική απαίτηση. Ο Χατζηαβάτης, πάντως, έσκυβε το κεφάλι και έτρωγε τις καρπαζιές αδιαμαρτύρητα, χωρίς να παριστάνει ποτέ τον παλικαρά...
ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
«Οχι» στον Ανάν, «Ναι» στην Τουρκία!
Μελαγχολεί κανείς με τις συγκρίσεις. Πέντε χρόνια πριν, σαν και σήμερα, το 76% των Ελληνοκυπρίων, με επικεφαλής τον εκλιπόντα Πρόεδρο Τάσσο Παπαδόπουλο, έλεγε το περήφανο «Οχι» στο σχέδιο Ανάν. Ηταν μια κορυφαία πράξη αντίστασης εναντίον των ΗΠΑ, της ΕΕ, του ΟΗΕ, ακόμη και του Γ. Παπανδρέου, που το προωθούσαν με όλους τους τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της αδίστακτης εξαγοράς παραγόντων διαμόρφωσης της κυπριακής κοινής γνώμης. Σήμερα, όμως, οι ηγέτες της Ελλάδας και της Κύπρου υψώνουν ως σημαία της στρατηγικής τους την... ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ και δεν διστάζουν να συγκρουστούν για χάρη της Αγκυρας με το Βερολίνο και το Παρίσι! Η απέραντη θλίψη...
-μόλις επέστρεψα από την επαρχία :-))
ΑπάντησηΔιαγραφή-έτσι από αύριο η ζωή αποκτάει ξανά τον κανονικό της ρυθμό.
αυτό που το υποσυνείδητό μας ονομάζει "καθημερινότητα" και που εμείς δεν μπορούμε να αποφύγουμε πριν ελαχίστων εξαιρέσεων, όπως η προχθεσινή, που όταν μας δίνεται η ευκαιρία, το δίνουμε και καταλαβαίνει.
;-))
καλό βράδυ.
έχετε την καλημέρα μου :-))
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιχνίδια με τα futures της Εθνικής
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν αλλάζουν χέρια 800 προθεσμιακά συμβόλαια επί του τίτλου της Εθνικής κατά 20% χαμηλότερα από την τρέχουσα αποτίμηση και η θέση μεταφράζεται άμεσα σε "μεροκάματο" της τάξεως των 240 χιλ. ευρώ, η αγορά δικαιούται να μιλά για περίεργα κερδοσκοπικά φαινόμενα.
Για να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, εντύπωση προκάλεσε κατά την χθεσινή συνεδρίαση το γεγονός ότι στο Χρηματιστήριο Παραγώγων της Αθήνας διακινηθήκαν δυο πακέτα προθεσμιακών συμβολαίων (futures) της ΕΤΕ, 400 τεμαχίων το καθένα λήξεως Ιουνίου και Σεπτεμβρίου.
Οι δυο πράξεις πραγματοποιηθήκαν σε επίπεδο συμβολαίου στα 11,2 ευρώ, ή αλλιώς κατά 20% περίπου χαμηλότερα από την τρέχουσα αποτίμηση του τίτλου εκείνη την στιγμή στην spot αγορά.
Αποτέλεσμα ηταν ο "παίκτης" των παραγώγων που αγόρασε (long) τα πακέτα να "γράψει" άμεσα σημαντικότατα λογιστικά κέρδη που κατά την σημερινή συνεδρίαση αυξάνονται ακόμα περισσότερο, δεδομένου ότι η τιμή της Εθνικής ανεβαίνει εκ νέου.
Ερώτημα αποτελεί το ποιος επενδυτής, ή market maker του ΧΠΑ ανέλαβε τόσο μεγάλο ρίσκο πουλώντας (short) τα future στον αντισυμβαλλόμενο, ενώ παράλληλα είναι πασιφανές πως η συνδιαλλαγή ηταν προσυμφωνημένη.
Το κέρδος για τον long επενδυτή διαμορφώνεται όπως προαναφέρθηκε σε πάνω από 240 χιλ. ευρώ, καθόλου άσκημα δηλαδή για τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
Σημειώνεται πως επισήμως στα Παράγωγα δεν προβλέπεται η πρακτική των πακέτων, ωστόσο αποτελεί κοινό μυστικό πως οι μεγάλοι παίκτες και οι ειδικοί διαπραγματευτές την εφαρμόζουν ατύπως.
Εμπειροι brokers του ΧΠΑ προσπαθώντας να ερμηνεύσουν το πώς ένας market maker χάνει τόσο μεγάλο ποσό και κατά πασά πιθανότητα για λογαριασμό του own account (ίδιο λογαριασμό) της χρηματιστηριακής εταιρείας, ή της τράπεζας που εργάζεται, προχωρούν όπως είναι επόμενο σε δεύτερες σκέψεις.
Εκτιμούν δηλαδή πως πρόκειται για μια κίνηση με σκοπό να… πληρωθεί κάποιος με ένα τρόπο που λόγω της πολυπλοκότητας του είναι δύσκολο να εντοπιστεί, ωστόσο αυτό αποτελεί ερμηνεία της αγοράς που όσο εύλογη και αν ακούγεται είναι δύσκολο να τεκμηριωθεί.
Καλημέρα καλώς όρισες
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι καλά είδες?
καλημέρα Πέτρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο νέο για μένα ήταν η νέα διαδρομή Καλαμπάκα Γιάννενα από την Εγνατία οδό πολύ ωραίος δρόμος και σύντομος!
μου θύμισε τα Τούνελ στις Άλπις!!
-με μεγάλη μας χαρά, υποδεχόμαστε το χρήστη "MUSIC THROUGH THE " ως νέο μέλος στη παρέα μας :-))
ΑπάντησηΔιαγραφή-του ευχόμαστε το καλώς όρισες, και σιδερένιος!
:-))
-με μεγάλη μας χαρά, υποδεχόμαστε και το χρήστη "γιαννης " ως νέο μέλος στη παρέα μας :-))
ΑπάντησηΔιαγραφή-του ευχόμαστε κι αυτόν το καλώς όρισες, και σιδερένιος!
:-))
καλησπέρα :-))
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέτρο έχεις πακέτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν από δημοτικότητα πάμε μια χαρά. Αν έρθουν και οι... 2500 μονάδες, τότε πως το βλέπεις το γλυκό?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα Απόστολε,το πήρα το δέμα.Αν έχεις φυλάξει τα καλά του περιπάτου σου,με χαρά θα τα δούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι μας προέκυψε τώρα με τη γρίππη?