Πέμπτη, 30 Απριλίου 2009

Alapis Τράπεζες ΌΛΑ τα Λεφτά!


-Σε Ιστορικό Υψηλό Έτους έκλεισε χθές ο ΓΔ σε μια πάρα πολύ καλή συνεδρίαση και με πολύ καλό όγκο συναλλαγών στην υψηλή και μεσαία κεφαλαιοποίηση, αλλά και γενικά σε όλους τους κλάδους.
-ΑΛΑΠΙΣ & Τράπεζες ξεχώρισαν κατά την χθεσινή συνεδρίαση τόσο σε όγκο αλλά και σε απόδοση,σκορπίζοντας εφορία σε όλα τα μέτωπα και αισιοδοξία για νέα υψηλά.
-Έτσι σήμερα τελευταία μέρα του Μήνα αλλά και το κλείσιμο Τετραμήνου,ίσως δούμε το 2000 και γιατί όχι και το 2065 στον κυρ Γενικό!!

τα στοιχεία της Συνεδρίασης:

-Ο ΓΔ έγραψε στο ταμπλό το 1.995,82 για να κλείσει στο 1.990,51 με Κέρδη 4,36%
και τζίρο 220,4 εκατομμύρια!τα 27 εκατ. ήταν πακέτα.

-απ΄τον εικοσάρη ΌΛΕΣ οι Μετοχές έκλεισαν με θετικό πρόσημο
Ξεχώρισε η Τράπεζα Κύπρου με κέρδη +9,51%  η ΑΤΕ με8,55%,Μυτιληναίος με *,60%,η ΕΤΕ με 6,09% και με κεφαλαιοποίηση 7,44 δις πέρασε πάλι πρώτη!
ακολούθησε η ΑΛΦΑ με κέρδη 5,50%,ΠΕΙΡΑΙΩΣμε5,18%,το ΤΤ με 5,33%,ΕΛΛΑΚΤΩΡ με 5,31%.

-Πολύ καλά πήγε και ο Σαραντάρης με κέρδη 5%!!!
ξεχώρισε η FOLLI FOLLIE με κέρδη άνω του 14%!!!,η FORTHNET με 8,40%,η ΑLAPIS με 9,46% και Ογκο 12.848.040!!!!η PROTONBANK με άνοδο 16,67%!!!!
και τα Σωληνουργεία Κορίνθου με κέρδη 11,54%!!!!!!!

-Από το Σύνολο των Μετοχών είχαμε:
218....... με Άνοδο
26........ με πτώση
25... Αμετάβλητες


στις ξένες Αγορές είχαμε:

CAC40..........+2,16%
CHINA.........+0,51% h 6:18' 30/04/2009
DAX.............+2,11%
FTSE100......+2,27%
NIKEI225....+4,00% h 6:18' 30/04/2009

DOW............+2,11%
NASDAQ......+2,28%
S&P500........+2,16%

OIL..............$ 51,33 ........+ 0,71%
GOLD...........$ 895,70 OZ  - 0,53%








38 σχόλια:

  1. Καλημέρα Πέτρο
    οκ θα το κοιτάξω :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κι από μένα. Με τα πολλά ! τραβάς αμέσως τα βλέματα και το ενδιαφέρον! Για να δούμε... υπάρχει ο Σώτος πουθενά εδώ γύρω? Αυτές τις μέρες έχω ταξίδι 4 ημερών για Φλώρινα (ζήλεψα κι εγώ). Αν θέλετε φωτό... μετά από Τρίτη. Ως τότε καλό μπλογκάρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μάνο. Ο Σωτήρης μάλλον είναι εκτός έδρας.Καλό ταξίδι και προσοχή στους δρόμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα φίλε!

    -με το καλό να ΄πάς και καλά να περάσεις και.... αναμένομαι τις φώτο :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eυχαριστώ φίλοι... Αναχώρηση σε 1/2 ώρα οπότε μπορώ να κάνω λίγη παρέα ακόμα (περιμένω την υπόλοιπη οικογένεια γιατί ως γνωστόν οι μπαμπάδες τελειώνουν... γρήγορα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΛΛΑΚΤΩΡ Α.Ε. Ανακοίνωσε την σύναψη Ομολογιακού Δανείου 50 εκατ. ευρώ.


    Ελλάδα: Η ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΑΕ ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο (ιγ) του άρθρου 2 της απόφασης 3/347/12.07.2005 του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, ότι προχώρησε στη σύναψη ομολογιακού δανείου ύψους Ευρώ 50 εκατομμυρίων, με σκοπό τη χρηματοδότηση του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας. Το ομολογιακό δάνειο είναι τριετούς διάρκειας και υπογράφηκε σε συνεργασία με την Εμπορική Τράπεζα της Ελλάδος και την Emporiki Bank Cyprus Limited.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτός ο Ελλάκτωρας δε ξέρει που χρωστάει.

    χρωστάει 4,5 δίς και τώρα δανείζεται άλλα 50 εκατ. για τα τρέχοντα έξοδα.

    πότε θα ξεχρεώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για τον ΙΟ των "χηρων" ξέρεις τ'ιποτα να μας πεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χεχε χθές έγραψα για τους υ(ιούς)των χειρων
    τωρα θα γράψω και για τους χήρους και τις χήρες :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πάντως αυτός ο τζίρος ΄χθές και ο σημερινός 72 εκατ.την πρώτη ώρα αποκλείεται να είναι δάκτυλος υιού χειρός για να δούμε η επόμενη ώρα τι μας επιφυλάσσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και τα futures θετικά άνοιξαν στη ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έχουν πέσει όλοι με τα μούτρα στα τραπεζόχαρτα
    χαμός γίνεται
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η ΑΛΑΠΙΣ μηδένισε τα κέρδη της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θα βλέπεις FIAT και θα αγοράζεις chrysler ή θα βλέπεις chrysler και θα αγοράζεις FIAT!

    that is the question!!!!

    -Chrysler has agreed to partner with Italian auto maker Fiat SpA, according to numerous reports on Wednesday, which cited people familiar with the deal.

    Chrysler was given a deadline of Thursday by the federal government to reduce its debt and accept an alliance with a company like Fiat.

    The partnership with Fiat stands to offer much-needed support to beleaguered Chrysler, which borrowed $4 billion from the U.S. government to stay alive.

    A source close to negotiations told FOX that "Chrysler will survive and avoid liquidation," but whether that happens with or without bankruptcy "remains uncertain at this point."

    Ed Garsten, a Chrysler spokesperson said the company has no comment. "We are still sort of digesting the wire report at this point. Our official word is nothing RE: bankruptcy or anything with Fiat," said Garsten.

    A senior administration official noted: "We have maintained that negotiations could run up to the deadline which has always been 11:59pm on the 30th."

    Chrysler is still negotiating with creditors to reduce its debt, and working with the United Auto Workers union on a plan to reduce costs.

    The pact with Fiat does not prevent Chrysler from going into bankruptcy. If Chrysler does not pull together around 50 small lenders to sign onto a bank agreement, it will likely slip into bankruptcy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. o Bollton ξαναχτύπησε!!!

    H Bull market άρχισε και θα κρατήσει 2-3 χρόνια!

    -H bull market των μετοχών έχει ήδη αρχίσει και οι τραπεζικές μετοχές αναμένεται να αυξήσουν και άλλο τα πρόσφατα εντυπωσιακά τους κέρδη, επανέλαβε σήμερα ο κορυφαίος αναλυτής της Fidelity International κ. Anthony Bolton σε συνέντευξη του στο Bloomberg TV, αυτό που είχε ήδη διατυπώσει πριν μερικές εβδομάδες και που διαβάσατε πρώτοι στο «R», καθώς φαίνεται πως ο αναλυτής είναι πλέον τόσο βέβαιος όσο ποτέ, πως οι αρκούδες έχουν πάρει τον δρόμο της εξόδου από τις αγορές.

    Οπως δηλώνει οι χαμηλές αποτιμήσεις των μετοχών δείχνουν πως η άνοδος των αγορών που ξεκίνησε τον Μάρτιο, είναι το ξεκίνημα μιας bull market στην οποία θα πρωταγωνιστήσουν οι μετοχές του χρηματοοικονομικού κλάδου, της τεχνολογίας καθώς και οι μετοχές «αξίας»,όπως αυτές του λιανικού εμπορίου, της αυτοκινητοβιομηχανίας και των κατασκευών.

    Στην συνέντευξη του είπε χαρακτηριστικά πως «τα πάντα δείχνουν πως η bear market τελείωσε». Σύμφωνα με τον κ. Bolton οι επενδύσεις στα money market funds στις ΗΠΑ έχουν αγγίξει επίπεδα ρεκόρ και αναμένεται να τροφοδοτήσουν μια νέα Bull market στις μετοχές για τα επόμενα δύο με τρία χρόνια.

    Οπως σχολιάζει, οι περισσότεροι αναλυτές υποστηρίζουν πως πρόκειται για ένα bear market rally και αυτό είναι ένα από τα πολλά στοιχεία που τον κάνουν να πιστεύει ακόμη πιο έντονα πως πρόκειται για bull market και όχι ένα ράλι των αρκούδων.

    «Οταν όλοι είναι εξαιρετικά αρνητικοί, τότε είναι θέλω ακόμα πιο έντονα να στοιχηματίσω ενάντια τους», υπογραμμίζει ο κ. Bolton. Εάν περιμένει κανείς τα πράγματα να βελτιωθούν αποφασιστικά, όπως τονίζει, τότε ρισκάρει να χάσει το τρένο της ανόδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αποστόλη αν αρχίσουν όλοι να μιλάνε για bull market κλπ, και πάμε για νέες κορυφές, είναι καιρός να την κάνουμε με ελαφριά πηδηματάκια, καθώς σε γενικές γραμμές δεν έχει αλλάξει κάτι προς το καλύτερο. Δε με χαλάει η άνοδος, με τις ωραίωποιημένες ανακοινώσεις έχω ένα θεματάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα μανώλη.

    διαφωνώ.
    ΄χθες είχα δώσει εντολές πώλησης στο κλείσιμο.
    ευτυχώς οι περισσότερες δεν εκτελέστηκαν.
    θα έχανα σήμερα 3,5 χιλιάρικα!!!

    όνος η αγορά έχει κι άλλο επάνω στις τράπεζες μέχρι τις ΓΣ.

    θα ανεβάσουν μέχρι τότε τα χαρτιά τους για να κάνουν με καλύτερες προυποθέσεις τις αυξησεις κεφαλαίου.
    έτσι πιστεύω.

    έτσι κι αλλιώς οτι χαρτιά έχω ειναι 100% κέρδη
    άμα πάρει την κάτω βόλτα τις παίζω στα παράγωγα short

    λέω να ρισκάρω όσο ο S&P είναι πάνω απο τις 830 μονάδες.
    ακολουθώ το ένστικτό μου και τίποτα περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αποστόλη καλώς δεν πούλησες χθες.(χρειάζεται και λίγο τύχη) Συμφωνώ ότι έχει ακόμα προς πάνω, γιατί οι τράπεζες χρωστάνε άνοδο. Γενικά μίλησα για τις ανακοινώσεις των ξένων guru. με αυτά έχω ένα θέμα. Πριν από λίγο καιρό μας προειδοποιούσαν για να μας σώσουν από την καταστροφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. έτσι είναι για αυτούς έγραψα χθές για τους "υ(ιούς) της χείρας"
    βάζουν κωλοδάχτυλο στον ταχογράφο και καθοδηγούν το retail μέσω των ανακοινώσεων αντίθετα απο τις κινήσεις τους για να το εγκλωβίσουν!!!


    για αυτό αυτή την περίοδο πουλάμε να πάρουμε το κεφάλαιο, και μένουμε μέσα με το κέρδος, στις μετοχές του εικοσάρη ΜΟΝΟ!


    και έχουμε στα παράγωγα την εντολή έτοιμη στο ποντίκ για το κλικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. θα κάνω ρεσταρτ εχω καποιο πρόβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Thursday, April 30, 2009
    Chrysler in Last Ditch Push for Survival Deal


    ROME/WASHINGTON-

    -Chrysler LLC rushed to clinch a survival deal on Thursday to stave off collapse ahead of a midnight deadline.

    The ailing U.S. automaker is seeking a rescue deal with Fiat that would make the combined Italian/U.S. group the fifth largest carmaker in the world, and a debt forgiveness agreement with its lenders.

    The signals about how those discussions are going were mixed.

    "I think there is reasonable optimism that (a deal between Fiat and Chrysler) can be closed with an announcement perhaps even by President (Barack) Obama today," Italian Industry Minister Claudio Scajola told Italian television on Thursday.

    But one newspaper report said the debt discussions had collapsed as the deadline looms.

    Chrysler is among the world car industry's weakest players, but its plight reflects a slump in demand facing an industry whose $2.6 trillion annual revenue is equivalent to the GDP of France and which employs over 9 million people.
    Italian newspaper Il Sole 24 Ore said an announcement could be made at 1600 GMT (eds, 12 noon U.S. time, 1800 local in Italy).

    On Wednesday, Obama said concessions by Chrysler's unions and its major bank lenders had made him more hopeful than a month ago that the struggling automaker could be made viable.

    But he added it was still not clear if Chrysler would need to seek bankruptcy protection to cement concessions from lenders and move ahead with the planned alliance with Fiat.

    The White House has set a series of aggressive targets for Chrysler in order to justify another $6 billion in investment on top of $4 billion in emergency loans the government has extended since the start of the year.

    The No. 3 U.S. automaker has won cost-cutting concessions from its unions in the United States and Canada and is on the brink of closing its deal with Fiat, a person involved in those negotiations told Reuters.

    Putting the two car producers together would give the combined group annual sales of some 4.16 million units, making it equal fifth by output with Hyundai Motor Co and behind Toyota, General Motors, Volkswagen and Ford.

    Fiat Chief Executive Sergio Marchionne thinks a carmaker needs to produce at least 5.5 million cars a year to survive.

    MORE MUSCLE FOR MERGERS?

    Under the terms of the proposed partnership, Fiat would get access to the U.S. market and a minority stake in Chrysler in exchange for the technology to make small cars and access to overseas markets. No cash would change hands.

    Scajola said the Chrysler deal would also give the Italian company "good cards" to play in a reorganization of the European car sector -- where speculation has linked it to France's Peugeot and the Opel unit of General Motors.

    But in the final stretch before a U.S.-government imposed May 1 deadline for a deal, the focus for Chrysler is on ongoing debt restructuring talks spearheaded by the Obama administration's autos task force and former investment banker Steve Rattner.

    In a bid to win over three fund management firms that had spurned an offer to accept $2 billion in cash in exchange for writing off all of Chrysler's $6.9 billion in secured debt, U.S. officials sweetened the terms by throwing in another $250 million, people involved in those discussions said.

    About 45 financial institutions hold Chrysler's secured debt. Failure to win their support on debt forgiveness would send the automaker into bankruptcy, officials have said.

    According to a report in the Wall Street Journal citing people familiar with the matter, the talks between the U.S. Treasury Department and lenders collapsed late on Wednesday, meaning bankruptcy for Chrysler was "all but certain.

    Fiat and Chrysler are prepared to complete a merger deal by Thursday that would be taken into bankruptcy court as a key element of the restructuring plan if needed, a person with direct knowledge of the preparations said.

    Chrysler's race to restructure has played out as a kind of prelude to the slower-moving process under way for its larger rival General Motors Corp.

    GM, which has been kept in operation with $15.4 billion of U.S. government funding, has until June 1 to push ahead with its own restructuring which includes plans to cut 40% of its U.S. dealers in less than two years.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αυτή τη στιγμή Ρευστοποιούν την περιφέρεια, και πέφτουν στις τράπεζες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Την ΕΤΕ τη βλέπεις; Ξεφουσκώνει ή παίρνει ανάσες η ΙΝΤΚΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. -την ΕΤΕ τη βλέπω για τα 20 ευρω την άλλη εβδομάδα
    -πάει να πιάσει την τιμή στις αρχές του Νοέμβρη 2008

    -η ΙΝΤΚΑ έδωσε μεγάλα κέρδη αν οι τράπεζες κάνουν rally το Μάη, δε ξέρω πόσο θα τις ακολουθήσει.ΔΕ ρισκάρω μα αυτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τα hendge founds από τις 9 Μάρτη,μας πήραν τα χαρτιά σιγά-σιγά γλυκά χωρίς να το καταλάβουμε.
    :-((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. σωστότατος για το τελευταίο σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. η εξαγορά της chrysler από τη FIAT θα δώσει χοντρά λεφτά :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το περίεργο είναι ότι δεν έχει πακέτα στις τράπεζες, αν εξεραίσεις λίγα τμχ στην ετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. άμα γίνονταν πακέτα θα έγραφε limitUP o δείκτης!!

    -δεν ξέρουμε τι χαρτιά διακινούνται εκτός ταμπλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. η ΜΑΡΦΒ κάνει επίσης μεγάλους όγκους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. και ο Στέγκος επίσης όπως και η ΑΛΑΠΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Διάλειμμα για ~1.5 ώρα. Θα τα πούμε αργότερα. Όσοι φύγουν καλό μήνα και να επιστρέψουν όλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. DETROIT/WASHINGTON-

    -Chrysler LLC will file for Chapter 11 bankruptcy on Thursday after talks to restructure its debt with bondholders collapsed, a U.S. government official said.

    Chrysler failed to gain the bondholder support it needed to move forward with a restructuring and avoid the first-ever bankruptcy filing by a major U.S. automaker.

    The Chapter 11 filing, which sources said would be done in U.S. Bankruptcy Court in Manhattan, will send shockwaves through the entire auto industry -- including Chrysler's rivals, suppliers, dealers and the many hundreds of thousands who rely on the industry for their livelihoods.

    A statement from President Barack Obama on Chrysler's situation and the auto industry is scheduled for noon EDT.

    The filing does not preclude a deal with Fiat. Chrysler has been seeking a rescue deal from the Italian automaker while also trying to finalize a debt forgiveness agreement from its lenders.

    Before the bankruptcy news, signals about the discussions with Fiat were mixed. The Italian newspaper Corriere Della Serra reported Thursday morning that a deal had been signed, but Fiat later denied this.

    The debt restructuring talks have been spearheaded by the Obama administration's autos task force and former investment banker Steve Rattner.

    In a bid to win over three fund firms that had spurned an offer to accept $2 billion in cash in exchange for writing off all of Chrysler's $6.9 billion in secured debt, U.S. officials sweetened the terms by throwing in another $250 million, people familiar with those discussions said.

    About 45 financial institutions hold Chrysler's secured debt.

    In an earlier memo to employees obtained by Reuters, Chrysler Chief Executive Robert Nardelli had said reaching an agreement with lenders was the company's main focus.

    Chrysler, majority-owned by Cerberus Capital Group , is among the car industry's laggards, but its plight reflects a slump in demand facing an industry whose $2.6 trillion annual revenue is equivalent to the GDP of France and which employs over 9 million people.

    Bankruptcy marks another key moment for the struggling American manufacturing sector.

    In 1925, Walter P. Chrysler established Chrysler Corp. Three years later, the company laid the cornerstone for the Chrysler Building, briefly the world's tallest building and still an unmistakable part of the Manhattan skyline.

    On Wednesday, Obama said concessions by Chrysler's unions and its major bank lenders had made him more hopeful than a month ago that the struggling automaker could be made viable.

    The automaker has won cost-cutting concessions from its unions in the United States and Canada and was on the brink of closing its deal with Fiat on Wednesday, a person involved in those negotiations told Reuters.

    Putting the two car producers together would give the combined group annual sales of some 4.16 million vehicles, making it equal with Hyundai and behind Toyota, General Motors, Volkswagen and Ford.





    Fiat Chief Executive Sergio Marchionne thinks a carmaker needs to produce at least 5.5 million cars a year to survive.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. η πιό ωραία μέρα του Απρίλη ήταν η σημερινή :-))
    Πάντα τέτοια :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή