Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

πού πάμε ορέ!

Ζόρικη η σημερινή μέρα.
ο εικοσάρης δείκτης έχει μουλαρώσει και ΔΕ πάει ΟΥΤΕ πάνω ΟΥΤΕ κάτω!
η δε μετοχούλα της ΕΤΕ ΔΕ λέει να στρογκυλοκάτσει στα 14 ευρώ.
Βρίσκει Ισχυρή αντίσταση!

-Μήνυμα προς τους κερδοσκόπους απηύθυνε η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ότι θα καταργήσει όπως πέρυσι το short selling.
τώρα βρε παιδιά που πιάσαμε πάτο!

Αλήθεια σε τί θα ωφελήσει τώρα αν πάρετε αυτό το Μέτρο;


ότι είναι να γίνει θα γίνει σήμερα ούϊ μανούλαμ!



αυτό το τραγούδι το αφιερώνω με την καλημέρα μας,στη εκλεκτή μας φίλη, την Κα Στέλλα.


10 σχόλια:

  1. 582,6 εκατ. οι ζημιές για το 2009,στην ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΑΝΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στα 4 εκατ. ευρώ τα κέρδη για την Άλφα Αστικά Ακίνητα!


    Γκορίτσα τα ακούς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω πολλα πολλα ευχαριστω!
    Αποστολη μονο εγω βλεπω ανοδο σημερα? Λες ετσι να θελω να πιστευω?
    Πολλες πολλες καλημερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανοδος Αποστολη. Αυριο θα εχουμε και αλλη ανοδο, ολα τα μικρα μπρος μαρς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα σ'όλους & όλες. Απόστολε πότε να σε πάρω τηλ.? Εχω νέα...

    Οσον αφορά το ΧΑΑ εγώ το προτιμώ κάτω λίγο ακόμα... Για να δουμε... θα μου κάνουν τη χάρη? Είπα και γω 1 φορά να το παίξω αρκούδα και βγαίνει πρόωρα άνοιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα Μάνο.
    πάρε με τώρα, άμα θέλεις.

    με τέτοιο τζίρο σήμερα είμαι ελεύθερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απόστολε, ωραία η τύπισα, την έβαλα στα "υπόψιν" (αγγλιστί "bookmarks"). Για την ώρα αυτό έχω πρόχειρο:


    A. Celentano - Fuoco


    Mπορεί να σε πάρω το απόγευμα τηλ. αν σε βρω έχει καλώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή