Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Επικίνδυνα και Παράνομα τα Διόδια στην Εθνική οδό Κορίνθου -Πατρών.


πήγα το διήμερο στη Αμφιλοχία για τη Κυριακή του Θωμά.

πλήρωσα από τη Κόρινθο μέχρι το Ρίο Διόδια αξίας 2,90 Ευρώ.
και προς μεγάλη μου, αλλά ταυτόχρονα και δυσάρεστη έκπληξη, τι είδα!

ένα ΠΟΛΎ επικίνδυνο επαρχιακό δρόμο σε μήκος 80 ολόκληρα χιλιόμετρα που ΔΕ δικαιολογούσαν το αντίτιμο που πλήρωσα!
σκέτη ληστεία! Αίσχος!
στη μεγαλύτερη διαδρομή είχε στη μέση κάτι κόκκινα παλούκια γινόταν προσπεράσεις επικίνδυνες ,δύο φορές παραλίγο να πέσουν απάνω μου και να ξεκληρίσουν την Οικογένεια
και τη διαδρομή την έκανα 3 ώρες με την ψυχή στο στόμα!
με την ψυχή στο στόμα!
άσε στην επιστροφή που γύρησα βράδυ και ΔΕΝ είχε φωτισμό καθ' όλο το μήκος!
εξαιρέσει 3 με 4 χιλιόμετρα ΟΛΗ την άλλη διαδρομή την έκανα στο σκοτάδι!
και χωρίς διαχωριστική λουρίδα!

Αίσχος!και έρχεται και καλοκαίρι!
μ' αυτό το Δρόμο θα υποδεχτούμε τους τουρίστες!

καθημερινά εκτός Εορτών περνούν απ'αυτή τη διαδρομή 33.000 αυτοκίνητα.
η Ληστεία - γιατί εδώ ΜΟΝΟ για λεία πρόκειται- είναι 93.000 Ευρώ τις καθημερινές βάλτε τώρα το καλοκαίρι και τις Εορτές τί χρήμα μαζεύεται!


Κλέφτε εεεεεεεεες!


9 σχόλια:

  1. Καλά φίλε αυτός είναι ίσως ο χειρότερος δρόμος που έχω περάσει ποτέ μου. Και δεν είναι μόνο ο δρόμος...
    Είναι και οι οδηγοί που νομίζουν ότι βρίσκονται ποιος ξέρει που...;
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα ακούσει ότι ο Σουμάχερ σε μια επίσκεψή του στην Ελλάδα με διαδρομή Αθήνα-Πάτρα,αρνήθηκε να πάει με αυτοκίνητο!Πήγε με ελικόπτερο!
    Όσο για το κλέφτες,μην είσαι υπερβολικός,πάλι καλά που δεν σούδωσαν κλήση για επικίνδυνη οδήγηση!
    Στην Ελλάδα τρελαίνουν και τρελό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΜΜΑΧΙΑ

    Μία εντυπωσιακή επιχειρηματική συμμαχία στο πλαίσιο ενός έργου για το οποίο ήδη έχει ξεκινήσει έντονη αντιπαράθεση έχει συγκροτηθεί σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του axia plus.gr.

    Δύο όμιλοι που παραδοσιακά βρίσκονται σε κόντρα δηλαδή ο όμιλος Κοπελούζου και η Μέτκα του ομίλου Μυτιληναίου θα διεκδικήσουν από κοινού με τη γαλλική Alstom τον ύψους 1,3 δισ. ευρώ διαγωνισμό για την
    κατασκευή της νέας λιγνιτικής μονάδας της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα που θα έχει ισχύ από 550 έως 660 MW και σχεδιάζεται να είναι έτοιμη εντός του 2017.

    Η συγκεκριμένη κοινοπραξία θα κοντραριστεί με την ΓΕΚ Τέρνα των Γιώργου Περιστέρη και Ν. Κάμπα, η οποία συνεργάζεται με τον έτερο ανά τον κόσμο κατασκευαστή λεβήτων (καζανιών), τη γερμανική Βabcock,
    η οποία ανήκει στον όμιλο της Hitachi.

    Πέραν των επιχειρηματικών συμμαχιών με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται η έκβαση της κόντρας, καθώς ήδη Κοπελούζος, Μυτιληναίος και Γάλλοι έχουν εκφράσει τη διαμαρτυρία τους με επιστολή προς τη διοίκηση της
    ΔΕΗ, υποστηρίζοντας ότι η επιχείρηση πρόκειται να θέσει όρους στην προκήρυξη του έργου, οι οποίοι δεν έχουν ακολουθηθεί σε οποιοδήποτε ανάλογο διαγωνισμό σε όλο τον κόσμο. Κατά την ίδια αξιόπιστη
    πληροφόρηση του axiaplus.gr η σχετική εισήγηση που έρχεται αύριο Τετάρτη στο διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΗ προβλέπει ότι ο κατασκευαστής του έργου μπορεί να μετέχει στο κοινοπρακτικό σχήμα και ως απλός
    υπεργολάβος, χωρίς να είναι υπεύθυνος συνολικά γι' αυτό.

    H αρχική σχετική πληροφόρηση ήταν τελείως διαφορική σε σχέση με το συγκεκριμένο διαγωνισμό, ενώ προβληματισμός φαίνεται πως υπάρχει και σε αρμόδιες κυβερνητικές πηγές, καθώς πέρα από το τεράστιο κόστος
    του έργου είναι πολύ σοβαρά και τα ζητήματα ασφαλείας που συνδέονται πάντα με την κατασκευή μιας λιγνιτικής μονάδας.

    Εμπειρες πηγές του axiaplus.gr αναφέρουν ότι ήδη η γαλλική πλευρά έχει διατυπώσει τις απόψεις της για το συγκεκριμένο θέμα αρμοδίως και σε πολιτικό επίπεδο, σε μία περίοδο μάλιστα κατά την οποία η Ελλάδα
    έχει στηριχτεί από τη Γαλλία σε σχέση με τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας, ενώ το αντίθετο συμβαίνει με τους Γερμανούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ jerri
    Καλησπέρα φίλε μου.
    για τους οδηγούς είναι το ότι υπάρχουν πολύ αλλοδαποί που έχουν ρίξει το επίπεδο οδήγησης αλλά
    για τα θανατηφόρα τροχαία αυτής της διαδρομής,τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ο δρόμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Triton

    την άλλη φορά θα πάω μέσω Θήβας!
    όσο για τον Σουμέχερ είχε δίκαιο.
    ένας οδηγός φόρμουλα ένα, δεν πρέπει να εκθέτει τον εαυτό του σε κίνδυνο.
    ο Σουμάχερ είναι επιχείρηση δεν είναι ένα άτομο.
    τρώει πολύς κόσμος "ψωμάκι" απ΄αυτό το θρύλο.

    επίσης με μεγάλη χαρά σε υποδεχόμαστε στη παρέα μας και ελπίζουμε να τα λέμε συχνά από 'δω μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δε πλήρωσα κλήση.
    διόδια πλήρωσα που δεν έπρεπε κατά τη γνώμη μου να πληρώσω, γιατί δεν μπήκα σε δρόμο με προδιαγραφές autoban!

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρωτηστε και εμενα που την κανω 5 χρονια αυτη τη διαδρομη λογο φοιτητριας κορης. Το τι εχουν δει τα ματακια μου. Δρομος καρμανιολα.
    Πριν καποια χρονια φιλικο ζευγαρι με την κορη τους αφησαν την τελευταια τους πνοη σε αυτη τη διαδρομη.
    Ο δρομος Τριπολη - Καλαματα τους μαρανε να φτιαξουν για να μειωσουν τα χιλιομετρα. Το δρομο καρμανιολα δε ξεστραβωνονται να τον ανοιξουν. Αραγε τι συμφεροντα παιζονται, ουδεις γνωριζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α οσο για τις κλησεις σε κομβικα σημεια σε γραφουν για 70χλμ λογο πινακιδας που γραφει 50. Απο κλησεις δοξα το θεο . Αλλιμονο στους οδηγους που τρεχουν με 10 χλμ παραπανω.
    Ευχαριστουμε που θελουν να μας προστατεψουν αλλα και οικογενειες που ξεκληριστηκαν στα 80 ειχε κολλησει το κοντερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Stella

    Δέν κάνουν τη διαπλάτυνση της οδού,ίσως γιατί η Γή σ'αυτή την περιοχή, είναι πανάκριβη.
    τι 'πεί κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή