Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Θανάση Νταγιάντα!!!!


Στη μονάδα "αυξημένης φροντίδας" του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου της Πάτρας νοσηλεύεται ο Θανάσης Βέγγος, από το απόγευμα της Τρίτης, μετά την επιπλοκή που παρουσίασε η κατάσταση της υγείας του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο οργανισμός του δημοφιλούς ηθοποιού ανταποκρίνεται στη φαρμακευτική αγωγή, ενώ επικοινωνεί με τους οικείους του.

Ο Θανάσης Βέγγος είχε υποβληθεί πριν από περίπου 10 ημέρες σε προγραμματισμένη χειρουργική επέμβαση, αλλά λίγο πριν πάρει εξιτήριο, παρουσίασε πρόβλημα στο αναπνευστικό, με αποτέλεσμα να παραμείνει στο νοσοκομείο.

τον θυμάμαι όταν έκανε κάτι γυρίσματα στη Βαρβάκειο Αγορά,για τις ανάγκες μιας σειρά που ΔΕ 'βγήκε ποτέ στην Τηλεόραση για τους "γνωστούς" λόγους! σε ένα διάλειμμα ήρθε στο μαγαζί μου να μου πεί μια καλημέρα και κάθισε πάνω από μία ώρα.
αφού είπαμε τα δικά μας.... πριν φύγει μου λέει....
-ρε σύντροφε έχω πάνω από μία ώρα που είμαι στο μαγαζί σου και δε πάτησε πελάτης!
κατάλαβα τί γειτονιά έχεις....!
- του λέω <έχει κρίση> - ήταν τότε με το τσερνομπίλ- και μου λέει
ρε Αποστόλη! γι αυτό το λόγο ήρθα και κάθομαι στη πόρτα σου για να το γεμίσω το ρημάδι!
και δε πάτησε ψυχή!



Κράτα θαναααααάση...!
ΝΤΑΓΙΑΝΤΑ!












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου