Σάββατο 26 Μαΐου 2012

"Η δική μου αριστερά."

Η δική μου αριστερά,είναι η στρατιά 
των διπλά ηττημένων ευγενών ηρώων,
που για ένα πουκάμισο αδειανό,
για ένα όνειρο,για μια ευγενική ελπίδα,
έδωσαν τη ζωή τους.

Η δική μου αριστερά ξεχωρίζει πάντα 
για την αποφασηστικότητά της.
Η δική μου αριστερά,οριοθετήθηκε 
για την ανιδιοτελή της προσφορά.

Η δική μου αριστερά σταυρώθηκε στα Μακρονήσια 
της πατρίδας μας και στα όπου γής κολαστήρια.
Η δική μου αριστερά τραγουδήθηκε 
για την ομορφιά των στίχων της.

Η δική μου αριστερά απεικόνισε το κάλλος 
του ήθους των απλών ανθρώπων,
που πίστεψαν σ'αυτήν και θυσιάστηκαν 
για τα ευγενικά ιδανικά της.

Η δική μου αριστερά,αγαπάει τον τόπο μου 
και μοχθεί γι αυτόν.
Η δική μου αριστερά διαιωνίστηκε στην ιστορία
 για την ομορφιά των ίδιων των ανθρώπων της

Η δική μου αριστερά δεν φορούσε ποτέ κουκούλες,
δεν είναι λαικίστικη.
Η δική μου αριστερά δεν πέταξε ποτέ γιαούρτια,
αντιθέτως έφαγε σφαίρες.

Η δική μου αριστερά διώχθηκε και από τους πολιτικούς της αντιπάλους 
και από τους <<συντρόφους>>της.

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΑ,
ΔΕΝ ΧΑΙΔΕΨΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΙΑ,ΤΕΜΠΕΛΗΔΩΝ,ΛΟΥΦΑΔΟΡΩΝ ΚΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ!

TIMHMENO KKE !!!

Αναστάσιος Παπαδόπουλος 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου